FAQ - Veelgestelde vragen
Heb je een vraag aan Zoutbloed? Kijk of hij hier alvast bij staat!
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, waar is hij nu?
We weten allemaal dat de postbezorgers wel eens meer van ons geduld vragen. Als je een track & trace hebt gehad, raad ik je aan het nummer te raadplegen. Is het pakket echt kwijt? Neem dan contact met ons op. Heb je nog geen track & trace ontvangen? Kijk even in je ongewenste inbox of wij je gemaild hebben over je bestelling. Nog geen bericht? Stuur ons dan een mail op shop@zoutbloed.nl.
Hoe verpak je je pakket duurzaam?
We hergebruiken de dozen waarin wij onze voorraad aangeleverd krijgen en ik krijg van vrienden, buren en familie ook veel materiaal om her te gebruiken. Ik gebruik bij voorkeur geen plastic, als ik het al doe (bijvoorbeeld voor iets breekbaars), is dit ook hergebruikt.
Kun je mijn bestelling als een cadeau inpakken?
Natuurlijk kan dat! We hebben leuke cadeauzakjes en papiertjes om het extra feestelijk in te pakken. Moet er een berichtje bij? Ook dat doen we graag. Stuur ons een mailtje shop@zoutbloed.nl met je boodschap.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Zoutbloed heeft geen fysieke winkel, maar je kunt op afspraak wel langs komen. Als je afhalen in het bestelproces invult, nemen we contact met je op voor een afspraak.
Ik heb een kortingscode waar kan ik die invullen?
In het bestelproces kun je de code invullen.
Kan ik een BTW-factuur krijgen?
Zeker, geen probleem die sturen we je toe.
Als ik van een product meer dan tien stuks bestel, krijg ik dan korting?
Daar is zeker over te praten. Stuur een berichtje met het product dat je wilt en het aantal.
Heb je een andere vraag? Stuur dan een mailtje naar shop@zoutbloed.nl